Monday, December 27, 2010

~latihan industri di Hi-Kay~

entry kali ni ttg pengalaman aku sebagai 'trainer' di Hi-Kay..private company ok..byk betul kerja..macam tak nak bagi aku rehat je..saya letih :(




3 kali percubaan baru aku diterima menjadi 'trainer' di Hi-Kay..dekat sana semua orang melayu dan organisasi syarikat pun kecil sahaja..Hi-Kay sebuah syarikat setiausaha kepada syarikat Sdn. Bhd. yang lain..satu pengalaman yang baik untuk course aku..betol tak..


                bersama kak. safiah yang selalu belanja makan..
               kumawo..(dalam bhsa korea=terima kasih)

                   bersama bos besar dan anak-anak sedara nya..

                  bergambar bersama kak aini yang bagi saya biskut raya
                  free..

Hari-hari aku banyak kerja..tak pernah tak ada kerja..kadang2 dalam satu masa aku buat 3 kerja..penat..
Yang paling best, aku dipercayai untuk mendeposit chek,tunai, mengeluarkan duit, memasukkan duit di bank..byk juga jmlah nya..pengalaman baru..kalau tak smpai bila2 aku tak tahu berurusan dengan bank...

Akak2 Hi-Kay pun baik..selalu belanja aku makan..kenyang2..jimat duit..terima kasih Kak Safiah dan Kak Aini. Tapi yang lebih penting..kerana LI ni, aku berjaya menurunkan berat badan aku..sebb hari2 kena naik tangga dan bertukar2 pengangkuktan dari LRT - Putra - Bas dan baru sampai rumah..penat tapi seronok..


              antara kerja-kerja yang perlu ku uruskan..



                hadiah yang diterima semasa berakhirnya latihan
                industri..


Jumpa lagi utk entry seterusnya..

No comments:

Post a Comment