Monday, December 27, 2010

~kengkawan ku~

Assalamualaikum~

Wah bermula entry baru..kali ini ttg 'kengkawan' a.k.a kawan-kawan ku~

Aku dilahirkan sebagai seorng yang byk mulut..kta owg la..tp kata aku 'ye ke?' x rsa la pulak..heheh
Aku mudah berkwan..macam puji diri sendiri la pulak..tak pe, bukan selalu..
Aku ramai kwan tp dah lama x jumpa..nak2 sekolah rendah pnya 'kengkawan'..rndu tp malu..heheh
Masa sekolah menegah dulu, aku sekolah di SMK Padang Tembak..pelik kan bunyi nya..tp mmg la kan..sbb sekolah lama aku tu dekat dengan Polapul..tempt polis buat latihan..peng,peng,peng~
Masa di SMKPT, aku ada 3 orang kawan baik tp yang msih baik 2 orang je..sorang lagi sdah jauh dari kami~tp x pe..yang penting 'facebook' die dapat tgk..


             dimana kah saya...slamat gmbar x clear...


Tadi cerita ttg 'kengkawan' SMKPT, skarg ttg SMTDLM pula..
kali ni duduk asrama, jd lgi rapat..yang pnting makanan diorg, makanan aku..hehe..trima kasih Bum
selalu bagi makanan..burger, wafer dan byak lgi..sedap nye..tu la sbb aku gemok..heheh
rindu korang..nana,bum,eleena,nida,maziah,iez dan ramai lagi..bila la dapat jumpa..ntah2 masa khwin nty kot..



                 'kengkawan' semasa form 4 dan form5

Misi bermula..coretan 'kengkawan' yang rapat dgn aku skrag..smuanya ad 4 orang..

Sakina a.ka. Alice ~kembang la die kalau baca nie..x pe2..bagi die gmbira ckit..
pertama kali terpndang, hati berkata...sopan dan pemalu perempuan ni..hhehe
bila sudah kenal..stu kepala..gila2 dan tak tahu malu...tp die pandai dari saya..cemburunya..tp bukan cemburu jahat...cemburu baik..ok la kan...



               hangOut time di sungai besar..

Dayah a.k.a Ida Moin ~jangan marah ek..gurau2 je..die nie aku panggil mak tiri masa sem 2..sbb die nie ada ciri2 keibuan..pandai masak..dayah kau dah boleh kahwin tau..cepat sikit aku dapat anak buah..hehee
dayah ni pn sekepala juga dgn aku dgn kina..boleh di ajak bergurau la..


                 sebelum kelas bermula..bergambar dulu..

Suhaili a.k.a Mek Nab ~kalau nab baca ni, mesti dia marah..tp x pe la..dgn nama2 timbagan yg comel2 nie la,membolehkan kita 'kengkawan' lebih mesra..mesra~~ mek nab ni pemalu tp mahu..heheh...tp dgn aku dia x malu pn..ciri2 istimewa dan sma dgn aku..jalan pndang 'ground'..malu sungguh la tu..


              beli makanan di cafe..ramai owg balik sbb cuti

Syie a.k.a Mah ~yang sorang ni lain dari yang lain sikit..sbb die cepat perasan. dan kuat makan..asyik lapar je..Sebenarnya kita orang semua, mmg cepat perasan..perasan comel..heheh..nak tunggu orang puji lambat sgt jdi kita orang perasan sendiri la..x pe kan...

              beraya di rumah sakina

'Kengkawan' dalam hidup aku sgt pnting tp lg penting keluarga ku..
Sepanjang 19tahun hidup dkat dunia ni..berbagai2 orang aku jumpa..tp semua tu pengalaman yang amat berharga dan bermakna..masing2 pnya kelbihan dan kekuatan tersendiri..Sayang kamu smua~

No comments:

Post a Comment